meer doen

in minder tijd

podcast

Hey drukke ondernemer, welkom bij de Meer Doen in Minder Tijd Podcast! Dit is dé podcast voor alle experts die dagelijks meer tijd willen hebben in hun bedrijf. Zodat jij ook áán je bedrijf kan werken – in plaats van alleen maar ín – en alle tijd hebt om je geniale plannen en ideeën uit te voeren die je omzet doen groeien.

De go-to podcast voor...

de nieuwste afleveringen

#72

Door dit tijdlek loop je potentiële klanten mis

#71

Hoe je meer 1:1 klanten helpt, met nog meer kwaliteit, maar in minder tijd
Met Marthe van Campenhout 

#70

Dit kostte de afgelopen maanden veel tijd in mijn bedrijf (en zo loste ik het op)

Doordat ik mijn bruiloft aan het plannen ben en daardoor bij veel ondernemers en bedrijven (of ‘leveranciers’ in de wedding wereld 😉 ) door hun lead proces ga, valt me iets enorm op:
Je moet als lead regelmatig ontzettend hard werken om klant ergens te worden.
En dat is echt geen uitzondering, ook niet voor de branche. Contact leggen is niet altijd makkelijk en in het proces van lead naar klant worden, zitten heel. veel. tijdlekken.
Tijdlekken waardoor je potentiële klanten misloopt, die geen zin hebben om hard te werken bij jou en naar een ander gaan.
In deze aflevering geef ik een aantal concrete voorbeelden waarvan ik zeker weet dat je wel iets herkent, en deel ik tips hoe jij je lead minder hard laat werken en daardoor in minder tijd meer klanten maakt.

Wat als er een manier is om je 1:1 klanten nóg beter te helpen, er meer tegelijk te kunnen helpen en dat terwijl het jou minder tijd kost terwijl je klant zich meer gezien voelt?
Dat lijkt misschien op een zin vol paradoxen. Maar dat is het in de praktijk niet.
In deze aflevering praat ik met een van mijn oud-klanten Marthe, wie klantbeleving en -ervaring ontzettend hoog in het vaandel heeft staan en de klant al-tijd op nummer 1 zet. Maar om ervoor te zorgen dat haar klanten de hoogste kwaliteit krijgen én dat ze zelf ook haar dag met een afgevinkte to do lijst afsloot, moest ze een aantal flinke veranderingen maken in haar bedrijf.
Die veranderingen leverden haar onwijs veel tijdwinst, focus en rust in haar hoofd op. Wat daarvoor heeft gezorgd, delen we in deze aflevering.

Wanneer je business groeit, ontstaan er onvermijdelijk nieuwe tijdlekken in je bedrijf.
Het is net als een bootje wat telkens nieuwe gaatjes in de bodem ontwikkelt, hoe harder je vaart.
Des te belangrijker om die gaatjes snel te dichten, zodat jij verder kan varen en geen snelheid verliest.
De laatste maanden groeide er veel in mijn bedrijf, waardoor er weer volledig nieuwe tijdlekken ontstonden die veel uren per week kosten. Die heb ik meteen aangepakt en opgelost – en in deze aflevering vertel ik je hoe ik dat heb gedaan.

 

de nieuwste afleveringen

#72

Door dit tijdlek loop je potentiële klanten mis

Doordat ik mijn bruiloft aan het plannen ben en daardoor bij veel ondernemers en bedrijven (of ‘leveranciers’ in de wedding wereld 😉 ) door hun lead proces ga, valt me iets enorm op:
Je moet als lead regelmatig ontzettend hard werken om klant ergens te worden.
En dat is echt geen uitzondering, ook niet voor de branche. Contact leggen is niet altijd makkelijk en in het proces van lead naar klant worden, zitten heel. veel. tijdlekken.
Tijdlekken waardoor je potentiële klanten misloopt, die geen zin hebben om hard te werken bij jou en naar een ander gaan.
In deze aflevering geef ik een aantal concrete voorbeelden waarvan ik zeker weet dat je wel iets herkent, en deel ik tips hoe jij je lead minder hard laat werken en daardoor in minder tijd meer klanten maakt.

 

#71

Hoe je meer 1:1 klanten helpt, met nog meer kwaliteit, maar in minder tijd
Met Marthe van Campenhout 

Wat als er een manier is om je 1:1 klanten nóg beter te helpen, er meer tegelijk te kunnen helpen en dat terwijl het jou minder tijd kost terwijl je klant zich meer gezien voelt?
Dat lijkt misschien op een zin vol paradoxen. Maar dat is het in de praktijk niet.
In deze aflevering praat ik met een van mijn oud-klanten Marthe, wie klantbeleving en -ervaring ontzettend hoog in het vaandel heeft staan en de klant al-tijd op nummer 1 zet. Maar om ervoor te zorgen dat haar klanten de hoogste kwaliteit krijgen én dat ze zelf ook haar dag met een afgevinkte to do lijst afsloot, moest ze een aantal flinke veranderingen maken in haar bedrijf.
Die veranderingen leverden haar onwijs veel tijdwinst, focus en rust in haar hoofd op. Wat daarvoor heeft gezorgd, delen we in deze aflevering.

 

#70

Dit kostte de afgelopen maanden veel tijd in mijn bedrijf (en zo loste ik het op)

Wanneer je business groeit, ontstaan er onvermijdelijk nieuwe tijdlekken in je bedrijf.
Het is net als een bootje wat telkens nieuwe gaatjes in de bodem ontwikkelt, hoe harder je vaart.
Des te belangrijker om die gaatjes snel te dichten, zodat jij verder kan varen en geen snelheid verliest.
De laatste maanden groeide er veel in mijn bedrijf, waardoor er weer volledig nieuwe tijdlekken ontstonden die veel uren per week kosten. Die heb ik meteen aangepakt en opgelost – en in deze aflevering vertel ik je hoe ik dat heb gedaan.